21 Eylül 2008 Pazar

Əlifba Bayramı

Deyirem gözlerimiz her gün bir şey görmese kor olar, qulaqlarımız da her gün bir şey eşitmese kar olar da bu şeherde. Her zamanki kimi men eşitdiklerimden deyil, gördüklerimden danışacam yene. Oxumaq yaxşı şeydi, amma oxuduğun şeyi de bilmelisen ki, ne oxuyursan. Eline qezet, jurnal, kitab alıb oxumaqla deyil ey! Oxuduğun şeyi gerek derk edesen. Keçen günlerde taxmışam qulaqlıqlarımı qulağıma, metrodayam. Bir xala var, utanmasa gelib menden yapışacaq ki, millet her zamanki kimi bel-bele gedirdi. Men de bir terefden nefes almağa çalışırken, elimdeki qezeti sehifeleyirdim. Elimde de "Yeni Müsavat" qezeti vardı. Hamı gözünü dikmişdi qezetime. Dedim belke men nese sehv bir şey edirem? Qezete baxıram, özüme baxıram. Deyirem belke "neyimse" çöldedi heç xeberim yoxdu. Hetta bir ara sevindim ki, xalqımız bes bilgiye, informasiyaya susayıb. Gördüm yox, faydası yoxdu, qezeti bükmeleyib soxdum arxa cibime. Ele bu an ağsaqqal yerinden qalxdı dedi ki, oğul sen otur qezet oxuyursan. Bu sözler adeten hamile qadınlara deyilir. He qızım otur sen "iki canlısan". Bir teher ağsaqqalı sakitleşdirdim ki, bes ayıbdır otur ayaq üste dura bilsen oturaram, amma sende o hal yoxdu axı. Nizami stansiyasında bir ağsaqqal girdi, elindekileri deftere oxşatdım. Satırdı, özü de deyirdi ki, isteyirsiniz 20 qepik verin, isteyirsiniz 1 manat verin, isteyirsiniz 5 manat ya da 100 manat verin, bu kitab menim emeyimin mehsuludur. Tekrar baxdım gördüm ki, kişinin elindekiler defter bele deyil, defterçeye oxşar bir kitabdır. Neyse dediyi kimi emeyini deyerlendirdim, aldım. "Əlifba Bayramı" defterçenin adı idi. Bəşir KƏSƏRLİ (Texellüsü de "Türk Dünyəvi"). İnanmadım, arxasına baxanda kişinin şeklini gördüm, gülmek mene güc geldi, men gülmeyib bir teher sakitleşdim. Şekilde ağsaqqalın alnına "Qarabağ" yazısı hekk olunmuşdu photoshop'da. He penceyinde de Heyder Eliyevin rozetkası. Dedim berekallah. Neyse sözüm onda yox, Herbi Neşriyyatın Metbeesinde çap olunmuş formatı 60x48 olan bu kitabcığın tirajı 1000 nüsxe, qiymeti ise müqavile yolu ile idi. Ele bil ev alırıq neyse. 8 sehife olan deftercik 2008-ci ilde neşr olunub. Giriş sehifesinde 'Tanınmış şair Bəşir KƏSƏRLİNİN 8 kitabı neşr edilmişdir' yazısı meni gülüş komasına soxacaqdı az qala. Düşündüm kitablar eger ele hamısı 8 sehifeden ibaretdirse, daha menim sözüm yoxdu. Bir de ağsaqqal bu defterciklerini özü dilençi veziyyetinde niye satır, men onu da başa düşmedim açığı. Eşi bura Azerbaycandır deyib keçmek isteyirsen... Eve geldim, böyük bir hevesle elimdeki deftercikden bir vetenperver ruhda şer oxuyub, evdekilerin biraz kefini açmaq isteyirdim ki, bir de baxdım ki, deftercikden biri de bizim yemek masasında. Sözün bitdiyi yer buradır ezizlerim. "No comment" vallah! Kaş ki, kişiye ele imzalatsaydım kitabını dedim içimden. Sağol Bəşir KƏSƏRLİ! "Türk Dünyəvi" texellüsünle min yaşa seni! Sevindir bizleri!!! Arada imkan olsa men de bir-iki şekilli kitab çıxarmaq isteyirem. He deftercik ey ne kitab. Öz de biraz erotik şerler yazacam men! Marquis de Sade eserlerinden tercümeler etmek isteyirem! Yaman "xodovoy" geder bizim metroda ha!! Sponsor axtarıram! Sonda o dehşet kitabdan, hamınızı valeh edecek bir şeri nece var ele de yazıram sizler üçün!


Bayrağının altında biz,
Bir esgerik her birimiz.
Al geyecek ana yurdum
Ana yurdum, sona yurdum.
Qurban oldum sana, yurdum!
Zefer çalsın, zefer ordum!
Gelecekli ana yurdum.
Eşqin ile yuva qurdum.
Ana yurdum, ana yurdum!
Analara, ana sensen.
Bu şerefli ada "ehsen"!
Uçurduğun qartallarla,
Fexr eleyib ucalırsan.

Qürur duyub bu adından,
Qanad çalıb uçacağam
Şöhretini biliyimle
Men dünyaya yayacağam
Gül-çiçekli, sülh dilekli.
Al güneşli, gelecekli.
Duz-çörekli Azerbaycan!
Azerbaycan! Azerbaycan!
Ey lalezar Azerbaycan!

P.S Deyirem o vaxt Üzeyir Hacıbeyov ele bil şer tapmayıb da himn yazmağa. Men isterdim ki, himnimizin sözlerini Bəşir KƏSƏRLİ yeniden işlesin yazsın! Çalışacam növbeti yazılarımda dahi şairden bir müsahibe alım! Şaire suallarınızı yazın! En yaxşı sualı imzalı "deftercik" gözleyir.

2 yorum:

radikaze dedi ki...

OrkhanO, davay kitab çıxaraq he?
:D

qas dedi ki...

pis deyil sadece profesianalliq eksikliyi ve metinde qrammatik sehfler hiss olunan qeder di...ve onu da elave etmek isterdim ki,bezi shishirtmeler de var.yeni yalan demek olmaz da daha da komik alinmasi ucun mence yazar bunu edib.bir az maraqli olsa da obyektivlikden kenara chixmaqlar var.neyse good luck from khazar university nurlan safarov