17 Eylül 2008 Çarşamba

Yalnız Azərbaycanda ( I Hissə)


Bele bir misal var "Balıq içerisinde üzdüyü denizi göre bilmezmiş". Bizim ölkenin denizinde üzen "balıqlar" ise denizi yaxşı görür, amma elebilirler ki, ele bele de olmalıdır. Neyse sözü çox uzatmadan yalnız "inkişaf"da olan ölkemizde baş verenlerden, gördüklerimden yazacam. Hele bu gördüklerimdir, görmediklerimi "heç yaradan düşmenime de göstermesin". Bezen mene baxanlar menim ferqli, qeyri adi üslubuma, heyat terzime baxıb gülürler. Ama onlar bilmirler ki, men de onların hamısının eyni olduğu üçün onlara baxıb ağlamağım gelir…

Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, polislerin qarnında ele bil 11 aylıq uşaqları var.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, polisin qorxusundan sevgililer el-ele geze bilmir.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, avtobusda, metroda, qocaya, yaşlıya, hamile qadına yox "cavan" qızlara yer verir burdakı "kişiler".
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, namaz qılmaq hobbilerden biri sayılır.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, siqaret çeken qadına "pis" gözle baxırlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, oğlanların ekseriyyeti saçlarını dörtbucaq şeklinde kestirir, ağ köynek, qara şalvar, uzunburun ayaqqabı geyinir ve elleri boş qalmasın deye tesbeh oynadırlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, telefondakı bluetooth vasitesiyle tanış olurlar, iki gün sonra görüşür sonra bir daha görüşmürler.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, uzun saçlı saqqallı oğlanlara "petux" damğası vururlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, rusca danışanlar daha ağıllı hesab olunur.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, qara derili millete xüsusu maraq var, görende özünden gedirler hetta söz atmaqdan bele çekinmirler.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, öz qadınının namusunu qoruyan kişiler, xaricden gelen ecnebini fahişe kimi görür.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, paytaxt başqa şeherlere örnek olmaq yerine en böyük "kende" çevrilib.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, millet kitabxanaya yox, falçı yanına gedir.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, maşını olan, evi olan, biraz da pulu olana sorğu sualsız qız verirler. Qız oğlanı sevmir? Eşi ne olsun sever de sonra!
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, adama "telefonuna" göre qiymet verirler:)
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, stadionlara yalnız kişi azarkeş gedir.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, jurnalistler yazdıqları düz yazılara göre hebs olunurlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, müellimler rüşvet almağa verdiş edib.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, xestesiyle işi biten hekim cibini gösterir.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, ölkedeki en varlı adamlar özel şirket sahibleri deyil, memurlardan teşkil olunub.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, meyxanayla rock'u sintez edirler.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, xalq artistleri toylarda "xüsusi" repertuarla çıxış edirler.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, hamı yediyi şeyin qalıqlarını yere atır.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, saqqal uzadanın saqqalını kesirler.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, hamını eyni tip insan modeline soxmağa çalışırlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, metroda, avtobusada, parkda qezeti, jurnalı yalnız yaşlı nesil oxuyur.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, maşını iki teker üzerine qaldıraraq ad qazanırlar.
Yalnız Azerbaycanda gördüm ki, özünü "kişi" hesab eden hamı siqaret çekmeye can atır. Axı siqaret çekmek kişi işidi. Hamı bacarmaz!

DAVAM EDECEK...

Hiç yorum yok: